tel nr - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Mark Waard - WaarBenJij.nu tel nr - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Mark Waard - WaarBenJij.nu

tel nr

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

25 Maart 2010 | Tanzania, Arusha

Blegh, 2 keer op 1 dag bloggen kan natuurlijk niet, maar heb net ff sim kaartje gekocht en ally en ik moeten wachten tot de collega terugkomt om de website die we vanmiddag aan het maken waren te updaten.
Mn tanzaniaanse nummer is +255 682 175 520. hier ben k dus op te smsen en eventueel bellen, uit ervaring van de vorige keer weet ik dat mijn smsjes naar NL niet altijd aankomen, dus ben benieuwd of t dit keer wel gaat werken. Stel dat iemand me wil bellen kan je t beste vanaf een vaste telefoon naar 0900-9680 bellen en dan wordt je vanzelf verder geholpen, kost 9 cent per minuut.

Ik ga weer verder genieten van het leventje hier!

Kwa heri

• 25 Maart 2010 - 20:30

Wicky:

Hoi Mark,

Zoals beloofd, de mol is .......... KIM

• 26 Maart 2010 - 20:05

Christine:

Dag medelezers van Mark's reisverslag,
    het juiste nummer om naar Mark te bellen is:
    * Bel 0900-0582 (9 cpm) en wacht op de welkomstboodschap.
    * Bel het volledige nummer in Tanzania 00255 682 175 520
    * Sluit af met een hekje (#).

Het eerder doorgegeven nummer 0900-9680 is dus onjuist.

• 26 Maart 2010 - 22:56

Christel En Daan:

Hoi Mark,
    We begrijpen dat je goed in Arusha bent gearriveerd, en uiteindelijk besloten hebt om woensdag te vertrekken uit NL.
    We hopen( nogmaals) dat je een geweldige tijd zult hebben daar en je zeer nuttig zult kunnen maken.Ook niet vergeten ontzettend te genieten van helemaal te gek Afrika!!!!We zullen je blog regelmatig lezen, dus keep writing.
    groetjes van ons,Christel

laterzz

• 27 Maart 2010 - 18:41

Sam En Sanne:

Hey Mark!
    Mooi dat je goed bent aangekomen alleen een beetje jammer van die regen. gelukkig valt er niks tegen en alles net zo prachtig als je je herinnerd. anders had ik best met je willen ruilen hoor. :P ik ben erg benieuwd wat je allemaal gaat meemaken in het masai kamp. vergeet ze niet te leren baarden he.

bij de dubstep gister was het natuurlijk weer reuzegezellig en we hebben weer veel loze shit geschreeuwd met zijn allen. de nieuwe quotes zullen we binnenkort wel op onze blog zetten. :D in ieder geval nog heel veel succes en de groetjes van ons.

• 28 Maart 2010 - 09:18

Bart:

Hey gast, je hebt gelijk 2 keer bloggen op 1 dag is niet oke, dus niet meer doen. ga denk ik vandaag ff de trumanlaanblog blog maken, voor als je wilt weten wat er zich hier afspeelt. k stuur je de link wel. baarden! en veel plezier!