Bekentenis - Reisverslag uit Dar es Salaam, Tanzania van Mark Waard - WaarBenJij.nu Bekentenis - Reisverslag uit Dar es Salaam, Tanzania van Mark Waard - WaarBenJij.nu

Bekentenis

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

07 Juni 2010 | Tanzania, Dar es Salaam

oke, oke. ik moet toch wat bekennen, de reden dat ik naar Dar Es Salaam ben gegaan was niet alleen voor de voetbalwedstrijd, maar ook voor een persoon van t andere geslacht.
Ik zal alle details besparen, maar om een korte beschrijving te geven; een tijdje terug ben ik hier in Arusha een braziliaans meisje genaamd Vivian tegengekomen. Na een paar keer ongelooflijk gezellig gehad te hebben was t wel een soort van mijn vriendinnetje. T vervelende was, 2 weken terug is ze vertrokken naar Dar Es Salaam omdat ze daar aan t werk ging. Omdat wij beiden niet heel erg blij daarmee waren en we allebei nogal van voetbal houden hebben we maar besloten dat ik haar zou komen opzoeken als Brazilie tegen Tanzania zou spelen.
Vrijdagavond ben ik dus aangekomen en t was uiteraard weer ongelooflijk gezellig, iets te gezellig...
Zaterdag hebben we dus maar besloten dat dit misschien toch niet zo'n goed idee is, aangezien de kans niet zo heel groot is dat t zou werken, en hoe langer en leuker t is, hoe lastiger t wordt om afscheid te nemen. Ik heb zondag dus maar weer de bus terug gepakt :(
Om eerlijk te zijn, t is niet zo'n heel erg prettig gevoel, maar aan de andere kant, t zou alleen maar erger zijn geworden als we dit nog langer hadden voortgezet. Vandaag ben ik dus weer terug in Arusha en zal ik de wedstrijd op tv moeten kijken.
Ik weet nog voordat ik vertrek dat ik keihard aan t roepen was dat ik absoluut niet van plan was om iemand leuk te vinden aangezien dat zo lastig zal zijn, tis me niet gelukt om me aan die belofte te houden.

Toch even voor t plaatje, heb een foto toegevoegd van ons(let niet om mijn oogjes, t was erg diep in de nacht tijdens t uitgaan, kan dr ook nix aan doen dat er dan wat biertjes naar binnen gaan :P)
En voor de afleiding en omdat internet liep te kloten vorige week, nog even een foto van de waterval van vorige week zondag.

Tchau!

  • 07 Juni 2010 - 11:24

    Bart:

    En wij ons hier met zn allen al kapot lachen om dat hele 10-uur-bussen-voor-een-voetbalwedstrijd verhaal. eerlijk duurt het langst he ;-)

  • 07 Juni 2010 - 12:06

    Hans:

    Wist ik uiteraard stiekem al... Maar daar gaat m'n kerst in Brazilie! Je denkt ook alleen aan je eigen gevoelens he ;) Ik dacht dat het volgende reisje al weer geregeld was...

  • 07 Juni 2010 - 13:04

    Paul:

    Weet niet of het in Tanzania op het nieuws was, maar zou ff zeggen dat je Belg bent ofzo. Vrees dat lange Nederlanderse jongens die het in het buitenland met latino's aanleggen een beetje gevoelig ligt op dit moment..... Zeker als jejezlf met z'n psychopatische bek op t internet plaatst natuurlijk :)!

  • 07 Juni 2010 - 15:04

    Christine:

    Negeer die opmerking van Paul maar ;-)... Tja, wat zal ik zeggen, idd beetje egoïstisch om ons geen Braziliaanse kerst te gunnen :-) Nou ja, een waterval in Tanzania is ook best leuk.

  • 07 Juni 2010 - 18:53

    Sanne:

    Wat verstandig van je Mark! Ik ben er eigenlijk wel blij mee want ik heb een vriendin die het 5 jaar geprobeerd heeft met een buitenlandse vriend en er uiteindelijk vooral heel veel verdriet aan over gehouden heeft. Zoek maar gewoon een leuk meisje in Nederland, die lopen hier ook echt wel rond hoor!
    Heeft Sam je trouwens het goede nieuws al verteld?...we hebben een (supermooi supergroot) huis dus als je terugkomt wonen we inderdaad weer samen :D

  • 08 Juni 2010 - 12:52

    Andre Los:

    Het is puur toeval hoor dat ik nu pas eindelijk een berichtje stuur net nu het onderwerp de liefde aangaat. Trouwens, ondanks dat het aan deze kant zo stil was, we volgen je wel hoor! Prachtige avonturen en wat betreft de aantrekkelijke Braziliaanse Vivian, zelfs ik zie wat je in haar ziet ondanks mijn voorkeur voor een Alejandro.
    Hoewel ik een hekel heb aan 'boy gets girl' stories vind ik dat deze storyline nog niet klaar is. Daarom pleit ik voor minder ratio en meer passie! Kom op, kijk naar die foto, Jullie horen bij elkaar!
    By the way, we zijn verhuist maar wonen nog steeds in Leiden hoor.

    Geniet van je laatste maanden daar!

    Groeten, ook van Eric

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Dar es Salaam

Mark

Actief sinds 11 Maart 2010
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 19889

Voorgaande reizen:

24 December 2012 - 29 Maart 2013

Onderzoek Mambo

24 Maart 2010 - 06 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: